Bijna twee weken voorbij, wat gaat het snel. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Bijna twee weken voorbij, wat gaat het snel. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Bijna twee weken voorbij, wat gaat het snel.

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

06 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

Hola amigo's.

Wat leuk al die positieve berichten die ik krijg te horen over mijn verhaaltjes. Doet me echt goed. Vind het namelijk er leuk om ze te schrijven.
Ja zitten er alweer bijna twee weken op, morgen nog een keer vroeg op en dan is het al weer weekend. Dan gaan we weer leuke dingen doen met z'n alle. We zijn ondertussen al met 11 mensen. Erg gezellig!
Mijn stage is echt super leuk, leuke collega, leuke patiënten. gewoon echt een super sfeer in het ziekenhuis. Ook mag ik er super veel verpleegtechnische handelingen uitvoeren. Deze twee weken heb ik bijvoorbeeld al mogen bloedprikken, wonden verzorgd , keelholte uitzuigen, injecteren en medicatie klaarmaken. Echt super veel en het word steeds leuker om te doen. Wel af en toe nog spannend.

Maandag mocht ik mee kijken bij het inbrengen van een slagaderlijk infuus. Ja zo vroeg op te morgen kon ik er niet goed tegen en ben ik flauw gevallen. Dit trok snel genoeg weg en collega's waren allemaal heel erg behulpzaam en erg lief voor me!
Wat echt grappig hier is, is dat alle Nederlanders horen dat je uit Limburg komt. Ze vinden namelijk dat ik een leuk accent heb en ik leer hier allemaal leuke woorden in het Spaans, want de Spanjaarden vinden het leuk hoe ik het uitspreek.


Oja, voor alle mijn lieve vriendinnetjes die mijn Engels uit lachen, ik word er steeds beter in en word al gevraagd om bij Engelse patiënten dingen te vertalen!
Voor nu zeg ik weer doei en tot de volgende keer, ik ga nu gezellig met Dees en Lien GTST terug kijken.

Adios Adios,

Liefs, Rian

  • 06 Februari 2014 - 22:54

    Lisa:

    super knap van je zeg, ben trots op je! xxxxx

  • 06 Februari 2014 - 23:07

    Monique :

    Ha Rian,

    Altied wer leuk um die verslagen van die reislustige Wellenaren te lèze!
    Moi wat gillie mitmakt en welke ervaringen gillie opduut.
    Geniet d'r nog van, mar dat duude geej wel!

    Gr. Monique, Grad en de kids


  • 07 Februari 2014 - 08:43

    Carmen:

    Oke Held, dat laatste stuk!

  • 07 Februari 2014 - 14:08

    Resie:

    Haaaaa Ryan (Ik typ dit berichtje nog maar een keer want zie dat het niet is aangekomen in benidorm),
    Wat moi um ow verhaaltjes wer te leaze, te huure dat ge riefkuuk bakt, dat ge op een geniale manier spaans proat en lekker limburgs blieft, mar natuurlijk ok van ow Engelse taal. Kiend geniaal wer, hopelijk is ut bej ow nou ok half 4 ien plats van half 3...
    Die minse doar hebbe allemol geluk mit zon leuke spontane zuster op de afdeling, geweldig!
    Dat ge allemol die handelingen al uut mugt voeren is echt super vet zeg!!!! Ga zo door:)
    Tot ovver drie weekskes antiloopjeeeeee
    Liefs Sym

  • 07 Februari 2014 - 14:44

    O Mie:



    hoi rian
    heb jou mailtjes gelezen ben trots op jou
    tot carnaval dan hopen je weer te zien
    groetjes en een dikke kus o-mie

  • 07 Februari 2014 - 17:37

    Carla Von Liebenstein:

    Hoi Rian,

    Wat goed zeg dat je zo veel mag doen.
    Je wordt nog een echte Verpleegtechnische Proff zo!

    Hoop dat je goed bent opgevangen na het flauwvallen?

    Heel veel groetjes ook aan Daisy, en een mooi weekend daar! Carla

  • 07 Februari 2014 - 21:00

    Peettante:

    Hoi rian

    super om te lezen dat je het zo fijn hebt.
    En dan geweldig allemaal die verpleegtechnische handelingen die je mag doen, dat nemen ze je niet meer af.
    GENIET van het lekkere zonnige weer
    groetjes van ons uit Arcen

  • 10 Februari 2014 - 21:30

    Gerrie:

    Hoi Rian
    Nou als ik het zo lees zijn de patiënten bij jou in goede handen. Die worden spontaan beter als ze jou zien haha. Heel veel werkplezier en geniet ook van je vrije tijd!
    Groetjes Gerrie

  • 12 Februari 2014 - 22:11

    Twan Krebbers:

    Hallo Rian, alles goed.

    Prachtige verhalen van jouw.
    Vermaken pap en mam zich ook en zit mam op het strand!

    Nog veel plezier en veel succes met je stage.

    Gr, Twan en Bertie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 11236

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: