Hola España! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Hola España! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Hola España!

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

24 Januari 2014 | Spanje, Benidorm

halloooo, onee wacht we zitten nu in spanje Holaaa

Wat een dag vandaag. Vanmorgen om kwart over 4 opgestaan, maaar wat was ik toch best wel zenuwachtig voor dit moment waar ik meer dan een half jaar naar uit keek. Samen met pap en mam naar het vliegveld gegaan en daar stonden Daisy en Lina ook. En dan komt het grootste probleem de koffers.. ja natuurlijk ik had 20,2 kg.. nog niet genoeg gewogen haha! Ze deden er niet moeilijk over en mocht gewoon mee Jeeuj. Dan komt ook nog het afscheid nemen, altijd moeilijk maar ik heb het droog gehouden!! We waren het laatst in het vliegtuig en ja hoor het leek wel een kroeg in het vliegtuig allemaal pruuse die zich lam hadden gezopen.. achja we hebben het overleefd! eenmaal aangekomen in Spanje (25 minuten te vroeg) moesten we wachten op Laura en Evert (onze begeleiders met alles). Toen hun er waren moesten we wachten op Suzan en Jordy. Hun hadden een vliegtuig van Amsterdam. Eenmaal compleet gingen we gezellig met z'n alle in een grote bus ons NIE nummer halen. (dit is voor studenten die in Spanje gaan stage lopen.) Daarna gingen we allemaal naar ons huisje (wat klinkt dat leuk 'ONS huisje') Daar vertelde Laura vanalles over het huis en wat het allemaal inhoud. Toen nog naar de kamer van Jordy en van Suzan gekeken en daarna gezellig met z'n alle boodschappen gedaan! (Ze hebben hier van alles zo liggen de varkens volledig tussen het vlees, maar ook gewoon Nederlandse dingen.)
Net even gedoucht en mijn tas uitgepakt. Zit er gewoon een cadeautje in m'n koffer't was een leuk boekje waar m'n familie en mijn vriendinnetjes hebben ingeschreven en er staan lekkere recepten in. Super lief, hartstikke bedankt!!
Net lekker met z'n drieën kiwi-appel-banaan smoothie gemaakt! en nu maar wachten op de andere Nederlandse studenten, want ze nemen ons mee uit eten!
OJAA trouwens het weer hier (om jullie even jaloers te maken) is hier heerlijk!! echt t-shirt weer!
Zo dit was mijn verhaaltje weer, ik stuur nog foto's van ons appartement, van onze fruitsmoothie en het lieve boekje dat ik had gekregen!

wil je trouwens een kaartje sturen (kan ik mijn kamer leuk mee versieren haha) dit is mijn adres:
Edificio Bonavista

heeel veel liefs, Rian

• 24 Januari 2014 - 19:24

Rieky:

Hola cómo estás,
    Zag een bericht op fb staan,dus ef spieke....leuk!
    De mam van Wout,wenst je een onvergetelijke tijd in Spanje!
    Saludo.

• 24 Januari 2014 - 22:02

O-mie:

hoi rian
    heb je kamertje gezien zo te zien alles naar wens
    doe de groetjes aan je buurmeisjes
    en geniet van het mooie weer hier is het koud

groetjes o-mie

• 25 Januari 2014 - 14:38

Gerrie:

Ha Rian
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Het appartement ziet er leuk uit. Net vakantie toch?
    Wanneer begin je op je stageplek? En heb je nog lessen te volgen?
    Hoe is je spaans?
    Geniet ervan!
    Groetjes Gerrie

• 25 Januari 2014 - 15:28

Lisa Broekmans:

Haaa Ryan!

Goed om te lezen allemaal en het appartement ziet er ok goed uut zeg!
    Kan nie anders dan dat je het daar de kommende weken super erg naar je zin zult hebben.
    Slapen zulde heeerlijk op dat moie kussen en dan wurde lekker wakker mit een moi uutzicht op die leuke foto's.
    Geniet er lekker van en ik kiek al uut naar het volgende verslag :)

Liefs Lisa.

• 25 Januari 2014 - 19:18

Carmen:

Ha Ryan,

Leipe crib heb je daar zeg! Gaat helemaal goed komen al die weken!
    Leuk dat je het boekje gevonden hebt, nu weet je waarom we zo moesten lachen...
    Het viel ons op dat jij donderdag precies naar boven haalde wat wij in dat boekje geschreven hadden:)

Geniet van t moie weer,
    en tot t volgende verslag en op dn app!

Xx Carmen.

• 25 Januari 2014 - 19:43

Oma:

Lieve Rian,

Oma heeft alles kunnen lezen op de computer. Hoe vond je het cadeautje (beschermengeltje) van Oma?

Heel veel liefs van Oma Valckx!

• 26 Januari 2014 - 10:20

Je Peettante:

Hoi Rian

Het reisverslag gelezen,leuk en de foto's van je appartement zien er super uit.
    Wat een feestje zo'n
    stage in zo'n leuke zonnige omgeving.
    En morgen begint de stage in zkh. Leuk en hopelijk ook een leerzame periode, maar met zuster Rian aan het bed kan het gewoon niet beter.
    We lezen het wel
    Groetjes van Thea.

• 26 Januari 2014 - 11:49

Nel:

Fijn dat alles goed verlopen is.

ge het en bitje kunne wenne en dan gut de stage echt gebeure.
    Lot die spaanse mar en Wells poepie ruuke hahaaa.
    tot ow volgend verhaal.
    Groete uut ut en bitje kalde durp.

• 26 Januari 2014 - 11:59

Wim En Nellie:

Ha Rian,

Fijn dat je goed bent aangekomen bent. Het appartement ziet er goed uit. Wij wensen jou een fijn verblijf in Benidorm.

Groetjes van de buren