Adiós Spain - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Adiós Spain - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Adiós Spain

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

11 April 2014 | Spanje, Benidorm

Hola,

Zo het zit er alweer bijna op voor ons drieën de tijd vliegt inderdaad als je het leuk hebt. het waren 11 super leuke weken. Waar we van te voren en tijdens ongelofelijk van hebben genoten. Onze band met z'n drieën is ook hecht geworden en ga Daisy en Lina heel erg missen in mijn huisje. Maar ook alle andere studenten waren super leuk en die ga ik ook erg missen!

Gisteren m'n laatste stagedag gehad en ook meteen ons eindevaluatie. Ze waren erg positief en gingen mij ook erg missen en vroegen al of ik in de zomervakantie terug wilde komen werken en als ik klaar was met mijn opleiding om weer terug te komen op de planta 3. Super leuk om te horen natuurlijk. Echt wat ga ik daar iedereen missen! Na afscheid te hebben genomen op de planta 3 ben ik ook nog even naar de UCI (mijn vorige stageplek) gelopen. Ook hier vonden ze dat Daisy en ik goede studenten waren!

Vandaag is het dan echt zo ver. Over een half uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan en dan vliegen we om 20 voor 8 en zijn we om half 11 weer thuis.
Nu is het tijd om afscheid te nemen van alle lieve studenten. Ik ga ze echt super hard missen:(
Nu is het tijd om te bûkee


nou tot over een paar uur lieve Limburgers.
Het was een super ervaring om nooit meer te vergeten, leuke mensen ontmoet, leuke stage plek en mooie omgeving.
Ik ga het allemaal missen..


liefsx Rian

  • 11 April 2014 - 17:12

    Gerrie:

    Hoi Rian
    Goeie reis terug en welkom thuis in Well!
    Groetjes Gerrie

  • 11 April 2014 - 17:41

    Lisa Broekmans:

    Dat was ok wel te lèze en te huure dat gej een super ervaring het gehad!
    Iets um nooit mer te vergète, woar je veul van geliërd hebt en woar je veul schik hebt gehad.
    Kei leuk!
    XLisa

  • 11 April 2014 - 19:00

    Mam:

    Goeie vliegreis en tot straks.

  • 11 April 2014 - 19:20

    Nel.:

    de latste.......
    ma wat ging ut snel.
    goeie trugvlucht
    en tot snel ien Well.
    greetsssss van de kasteellaan.

    now is ut echt afkikke
    gen leuke verhale mer van ow
    begin al en bitje te bibbere...hahaaa
    nog ff vlug trug schrieve.
    doeiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1840
Totaal aantal bezoekers 11225

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: