De laatste week gaat van start.. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu De laatste week gaat van start.. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

De laatste week gaat van start..

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

06 April 2014 | Spanje, Benidorm

Hola Amigo's

Het gaat me allemaal even te snel af. Zo zit je hier net en denk je: '11 weken, die duren nog wel even alle tijd!' En zo heb je nog maar tot vrijdag in Spanje. Ik vind het allemaal erg dubbel. Aan de ene kant heb ik zin om naar huis te gaan om iedereen te zien, maar aan de andere kant ik heb het hier zo leuk gehad (Nieuwe, gezellige mensen ontmoet, leuke stageplek, leuk uitgaan, mooie omgeving). Ga dit wel erg missen. Dat weet ik nu al! maar voor nu ga ik gewoon nog volop genieten van deze laatste week dan komt 't allemaal goed!

Op stage heb ik deze week de dagelijkse dingen gedaan zoals; bloedprikken, infuusprikken, wondzorg, medicatie klaarmaken/geven. Ook heb ik voor het eerst een man een katheter ingebracht.
Ook heb ik deze week weer leuke complimentjes van collega's en patiënten gekregen. Ze vroegen zelfs of ik na mijn opleiding terug wilde komen om daar te komen werken. Ze zouden voor mij dan een goed woordje doen! Dit is wel echt fijn om te horen vind ik zelf!

Van het weekend zijn we vrijdag en zaterdag uit geweest bij English square. Was echt super gezellig! ook hebben we vrijdag nog op een terrasje in Benidorm gezeten, voetenspa met knabbelvisjes gehad en gebarbecued. Zaterdag zijn we naar Alicante geweest en hebben daar ook nog op een terras gezeten.

zo dit was mijn verhaaltje weer. Jammer genoeg een van de laatste. Ik ga nu slapen, want morgen gaat m'n wekker weer om 6:15. Even genieten van mijn laatste stageweek.
tot de volgende keer!

liefs'x Rian

  • 06 April 2014 - 22:46

    Mam:

    Ik kan meej vurstelle dat ut vur ow dubbel is, mar ik bin ok wel wer bliej dat geej now wer nor huus komt. Eindelik wer "volle wasmanden", overal hupkes klier(ergelik), ow gezelligheid, ow "efkes wachte dat doei ik dalik" Geniet van de laatste wêk en tot vrijdag.

  • 07 April 2014 - 08:16

    Monique:

    Nou Rian,

    Zoals ik steeds lès, hedde geej ut doar super nor owwe zin! En de complimentjes die ge kriegt zien ok nie vur niks...dan hedde het goed gedoan!
    Moie ervaring die niemand ow mer afnimt.
    Geniet nog effe lekker en dan zien we ow hier wel wer enne kieer dur Well "schuupe".

    Groetjes van Grad, Monique en de vrollie (en Jesse natuurlijk, den kumt zondag ok wer terug van de USA)

  • 07 April 2014 - 09:30

    Lisa Broekmans:

    Hey Ryan!

    Het is idd echt heeel snel gegoan! Heb altied noar ow verhaaltjes uutgekeken.
    Was alt moi um te leze! Mar we zien ok allemoal kei blie dat je wer lekker noar well kumt!
    Tot snel! X Lisa

  • 07 April 2014 - 13:23

    Nel:

    Ja, Rian de latste week.
    wat is ut vlug gegoan.
    As ge hier gen werk kunt viende... dan wette wor ge terecht kunt, en mss ok enne knape spaanse god....ole. hahaaa grapje.
    geniet dur nog van, dan kunne weej onderhand afkikke van ow verhale.
    tot wer is ien ons moie Wellse land.
    hoije woh!!

  • 07 April 2014 - 18:35

    Gerrie:

    Hoi Rian
    Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat je tevreden kunt terugkijken op een leerzame periode.
    Geniet nog van je laatste week en tot gauw in Well.
    Groetjes Gerrie

  • 07 April 2014 - 21:35

    O-mie:

    hoi rian
    geniet nog een paar van die mooie dagen in spanje
    breng maar wat warm weer mee
    die mooie tijd met veel ervaring en lieve mensen
    dat nemen ze je niet meer af
    tot ziens aan de rijksweg dan staat de riefkoek klaar
    groetjes aan je kamergenootjes
    een dikke knuffel van o-mie

  • 10 April 2014 - 18:58

    Peettante:

    hoi Rian

    Wat een geweldige ervaring heb je opgedaan in Spanje. En dan heb je een dubbel gevoel, vlug is het gegaan. En wij hebben kunnen genieten van jou verhalen, was gezellig.
    Ik wens je morgen een goeie vlucht en tot gauw op de halve maan
    groetjes van ons in Arcen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 11227

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: