Eerste weekje zit er weer op! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Eerste weekje zit er weer op! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Eerste weekje zit er weer op!

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

02 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

Wat ging deze week snel voorbij, maar was echt een leerzame week. Veel informatie en handelingen gekregen/uitgevoerd. Zo heb ik voor het eerst bloed geprikt, medicatie klaargemaakt en wonden verzorgd. Ook heb ik gezien wat ze hier met boezemfibrilleren doen. Er was een Nederlandse dokter die mij van alles uitlegde, omdat de patiënt ook nederlands was, echt super fijn! maar de twee boezems van haar hart waren aan fibrilleren en die mevrouw werd in slaap gebracht en toen kreeg ze een shock toegediend. Erg interessant om te zien!
De verpleegkundige in ziekenhuis zijn ook erg behulpzaam (trouwens de meeste Spanjaarden wel) ze leggen je alles goed uit en willen je met alles helpen zodat je het snapt.
Wat ook zo leuk was, er lag een Engelse man op een kamer en ik ging samen met een verpleegkundige de infusen controleren. Zegt die man:'Are you a nurse student?' dus ik geantwoord ja dat ben ik. Zegt die man:'yes I see, you have a nice nurse face. Mijn dag was meteen al goed haha.
Ook ontmoet je hier super leuke mensen, de groep word steeds groter en het is echt gezellig met z'n alle! We hebben van de week ook lekker gegeten bij de Japan. All you can eat en drink voor €15. Super lekker!!!
Vanmiddag gaan we nog naar een dorpje langs Alfaz del pi. Dit dorpje heet Albir. We gaan hier naar het strand en naar een markt! (Jaja strand, hier is het ongeveer 22 graden dus dat is wel lekker!)

zo dit was mijn verhaaltje weer, Bedankt voor de lieve kaartjes en tot mijn volgende verhaaltje!

xliefs, Rian

  • 02 Februari 2014 - 12:39

    Maud:

    Nou ik begin nu toch wel een beetje jaloers te worden ria...
    Klinkt super! Op naar de volgende week xxxxxx

  • 02 Februari 2014 - 13:07

    Mam:

    He Rian kei leuk om je ervaringen te lezen. Pap en ik komen je snel bezoeken. Fijn ook dat t goed klikt met de rest. Tot snel.

  • 02 Februari 2014 - 15:08

    Nel:

    hee Rian.
    wat fijn dat ze goed gut, en dat al veul mugt doen!!
    tis echt lierzaam.
    geniet dur van en tot schriefs.
    Wellse greetssss.

  • 02 Februari 2014 - 19:07

    Gerrie:

    Hoi Rian
    Wat fijn dat je eerste week zo goed verlopen is.
    Maar hoe gaat het eigenlijk met de taal?
    Is dat niet moeilijk: allemaal die ziekenhuistermen in het spaans?
    Lekker genoten van je weekend en maandag weer een nieuwe stage dag.
    Groetjes Gerrie

  • 03 Februari 2014 - 17:11

    Loes:

    Hee Ria!
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Geniet ervan
    En veel foto's knippen he!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 11226

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: