Eerste stage dag op de Intensive Care (UCI) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Eerste stage dag op de Intensive Care (UCI) - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag op de Intensive Care (UCI)

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

28 Januari 2014 | Spanje, Benidorm

Zooo mijn eerste werkdag zit erop. Wat een leerzame dag zeg niet normaal. We hadden vanmorgen om 6 uur de wekker gezet dat we de eerste dag mooi op tijd waren. Samen met Daisy ontbeten en om 7:00 aangelopen naar de bus. Toen de bus van 7:20 gepakt en we kwamen daar aan rond 8 uur. Ik had geen idee waar ik naar toe moest en werd meteen geholpen door een verpleegkundige op de afdeling.Toen ik me had omgekleed ging ik naar de afdeling en werd meteen gevraagd of ik mee wilde lopen met het bloedprikken. Dus ik met m'n collega mee gelopen, vraagt ze aan mij of ik wilde bloedprikken. Ik dacht wow, maar heb het toch maar even gelaten voor wat het is want ja het is hier bijna allemaal anders als in Nederland. Wel heb ik geholpen om de juiste ader te vinden. Ik heb de hele dag samen met een enfermera (verpleegkundige) mee gelopen. Samen medicatie uitgedeeld en geholpen met infusen enz. De dag vloog echt voorbij en werd echt goed geholpen door iedereen. Super fijn (de meeste verpleegkundige spraken gelukkig Engels, en de meeste patiënten waren Nederlands) Zo raar dat je tegen je collega's Engels/ gebrekkig Spaans praat en tegen de patiënten haha. om 3 uur waren we klaar met onze dienst en hadden we de bus terug gepakt. We hadden een een buskaartje gekocht (dit noemen ze een Tarjeta bus). Maarja. we zitten nu gezellig met z'n drieën op de bank te chillen. We wachten namelijk op Suzanne die voor ons gaat koken haha.

Het was een super leerzame en leuke dag op de Intensive Care en dat het de komende 5 weken maar super leuk en leerzaam mogen worden op de Intensive Care en dan m'n andere 5 weken leuk mogen worden op de Chirurgie. We can do it!!

liefs, Rian

  • 28 Januari 2014 - 18:21

    Gerrie:

    Hoihoi
    Spannend zeg, zo'n eerste stage-dag! En dan al zo goed gelopen. Dat kan niet meer stuk!
    Maar wat jij uitstraalt krijg je terug (zeker weten)
    Geniet ervan en tot schrijfs!!
    Gr Gerrie

  • 28 Januari 2014 - 21:51

    Carmen:

    Oh dus zo was je eerste stage dag...
    Wette al how late it is?


  • 29 Januari 2014 - 18:24

    Peettante:

    hé Rian

    wij gaan standaard na het eten even van jou reisverslag genieten.

    Waaaauuuw wat een uitdaging daar in Spanje en vlg ons is het ook gezellig met al die meiden, maar ook dat is belangrijk.
    En dan shill al om 15.00 uur afgewerkt en wij dachten wel telezen dat jullie lekker in de zo'n lagen i.p.v op de bank.
    Hoe is het weer .......
    Nou Rian eet lekker dadelijk hahaha en tot morgen
    Gr. Peter Thea Ellen


  • 30 Januari 2014 - 18:10

    Peettante:

    Hoi Rian,

    Wij zijn tevroeg haha
    We lezen morgen wel je verslag, ik ga nu werken
    Groetjes....

  • 31 Januari 2014 - 14:34

    Oma Valckx:

    hoi Rian

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin.
    Vandaag was Maud bij mij en je krijgt de groetjes, Ik heb de foto's gezien van je appartement en het ziet er gezellig uit.
    Geniet van het zonnetje en van de leerzame stage periode
    heel veel liefs van Oma Valckx

  • 31 Januari 2014 - 22:10

    O-mie:

    hoi rian waar ben je toch
    ik wacht met spanning om weer iets van je te horen
    hier is het stil
    de smidjes zijn ook op vaccantie
    maar geniet ervan dit nemen ze je niet meer af
    groetjes van opie en o-mie

  • 01 Februari 2014 - 22:13

    Marion Peeters:

    Hey rian,
    Heb je al een fijne eerste, leerzame week stage op de Intensieve Care achter de rug? En kun je je een beetje redden met de taal? Hopelijk heb je nu ook weekend en kunnen jullie van het zonnetje genieten. Wij gisteren ook maar dan wel achter het glas. Groetjes Jos, Marion, Tess, Fay en van Wim en Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 11233

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: