Weekend en introductie! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Weekend en introductie! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Weekend en introductie!

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

27 Januari 2014 | Spanje, Benidorm

Weekend achter de rug, dus de stage kan beginnen. Over het weekend, wat is het hier gezellig en super goedkoop (voor 1 liter cocktail betaal je €5,50, dus echt niks van te zeggen) en over de gezelligheid de Spanjaarden zijn echt gezellig mensen (en het zijn niet alleen ouderen want 's avonds komen de jongeren tot leven haha) We zijn in totaal naar 3 kroegen/disco geweest en we kwamen met z'n alle rond 6 uur weer terug dus je kunt wel raden hoe gezellig het was! gisteren hadden we niet zoveel gedaan als gtst terug gekeken en marathon awkward. (eigenlijk wel zonde, want het was rond de 22 graden.

Vandaag mijn introductie gesprek gehad samen met Daisy. We gingen samen met de bus daar heen en moesten daarna nog 10 minuutjes lopen (gezonde wandeling elke morgens). We moesten voor de deur wachten op Laura (onze begeleider voor stage). We gingen met z'n drieën naar de hoofdverpleegkundige Ramón. Hij is het hoofd van het hele ziekenhuis. We mochten kiezen waar we stage wilde lopen (we vonden het echt moeilijk, want ja kies maar is uit zoveel afdelingen. Maar we mogen dus stage lopen op twee afdelingen. mijn eerste 5 weken mag ik stage lopen op de Intensive Care. HOE VET!! en mijn andere 5 weken mag ik stage lopen op de chirurgie. OOK SUPER VET!! en Daisy andersom. We hebben er allebei super veel zin en laten het op ons afkomen! Ik ben echt benieuwd en ben stiekem ook een beetje zenuwachtig. we hebben trouwens ideale diensten: van 8.00 t/m 15.00.

zo dit was mijn verslagje van 't weekend en introductie. ik zal morgen ook een verhaaltje sturen hoe mijn eerste werkdag was op de Intensive Care (hier word het trouwens UCI genoemd). We gaan nu even lekker zonnen want hier is het rond de 23 graden en volop zon!

Adios amigo's en tot de volgende keer!

liefs, Rian

• 27 Januari 2014 - 15:40

Mam:

Wow Rian, Super. Wat leerzaam. Enne..... wat äfschuwelijk"ideale werktijden. Geniet van de zon, want hier is het koud.

• 27 Januari 2014 - 15:46

Gerda:

Dit wordt wel spannend dat hoor ik wel. Veel plezier.

• 27 Januari 2014 - 15:52

Lisa Broekmans:

Wauw Rian!
    Super interessant die stages. Wat een leuke kans om op die afdelingen te mogen kijken.
    Geniet ook lekker van de zon!
    X

• 27 Januari 2014 - 16:04

Marleen Theeuwen:

Dit gaat helemaal goed komen, hopelijk leer je hier veel van je bent een echt zustertje.

• 27 Januari 2014 - 16:05

Maudje:

Klinkt allemaal super riaa! Veel succes en plezier, wat een leuke leerzame afdelingen! Xxx

• 27 Januari 2014 - 16:40

Caro:

Haaa Rian,
    Wat een leuke verhalen!
    Leuke afdelingen waar je stage mag gaan lopen.
    Geniet lekker van de mooie tijd (en het mooie weer).
    En toy toy toy
    Liefs xx

• 27 Januari 2014 - 17:56

Collie:

Heeeeeeeeel vet je afdelingen!! Hoop dat je er veel van mag leren! Succes morgen en geniet van alles daar!XXXX

• 27 Januari 2014 - 18:14

Lisa :

Wauw meid!! Wat een toffe afdelingen (jaloers haha). Ik ben heeeeeel benieuwd naar je vollegende verhaaltje! Succes met alles en doe daisy de groetjes :) xxxxxxx

• 27 Januari 2014 - 19:53

Omie:

hoi spetter
    wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt
    mooi weer en ook nog een leerzame afdeling om te werken
    dat je later terug mag denken aan een mooie tijd
    groetjes o-en o-mie

• 28 Januari 2014 - 09:25

Whitney Van Kol:

Riann!
    Heerlijk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt!
    Jij in het heerlijke zonnetje, en wij in de kou..
    Want ja het sneeuwt nu natuurlijk ook weer!

Het ziekenhuis waar je stage loopt daar wonen bij schoonouders heel dicht in de buurt trouwens :p

xxxx

• 28 Januari 2014 - 12:45

Nel:

hiel veul plezier op de super afdelinge. en verbrand ma nie ien de zon hahaaa