Nog 2 daagjes!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Rian Valckx - WaarBenJij.nu Nog 2 daagjes!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Rian Valckx - WaarBenJij.nu

Nog 2 daagjes!!

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian

22 Januari 2014 | Nederland, Venray

Zooo, het begint nu toch steeds dichterbij te komen. Alles is geregeld en ben er helemaal klaar voor. Ongeveer een half jaar geleden kwamen we tot het besluit om dit te gaan doen en na veel geregel mogen we nu toch bijna gaan. Samen met Daisy ga ik stage lopen in het Hospital Clinica Benidorm en ik ga samen met Daisy en Lina in een appartement wonen. Vanavond onze laatste les Spaans. Wel jammer want je leert er zo veel mee. Morgen avond komen m'n vriendinnen nog even op bezoek En dan vertrekken wij vrijdag met z'n drieën om 6.30u. Wij komen dan ongeveer om 9.10u aan. Wat ons dan allemaal te wachten staat weten we nog niet allemaal precies.
Als ik dit zo aan het typen ben krijg ik er steeds meer zin in om te gaan. Wel word ik met de minuut zenuwachtiger, maar ja dat zullen wel de gezonde zenuwen zijn.
mijn koffer, ja die is ingepakt maar daar kunnen echt geen kilo's meer bij die weegt namelijk na veel inpakken, uitpakken en inpakken 19,95 kg dus heb nog 0,05kg over..

Op deze blog ga ik de komende 10 weken verhalen en gebeurtenissen schrijven over mijn avonturen in het mooie Benidorm.

Het volgende bericht dat ik stuur zal wel vanuit ons appartement zijn (als de wifi al is aangesloten). dit zal denk ik wel 's avonds zijn want we moeten 's middags nog van alles regelen!

Voor nu zeg ik hajje en tot dn volgende kier!

liefs, Rian

  • 22 Januari 2014 - 13:16

    Collie:

    Riaaaaaaaan, ik wens je alvast heel veel plezier en succes in Spanje, gaat helemaal goed komen met jou! En ik ga natuurlijk je verhaaltjes lezen vanuit ons koude kikkerlandje! XXXXXX

  • 22 Januari 2014 - 13:44

    Lisa:

    hello meid! ik wil je heeeeeeeel veel succes en vooral plezier wensen de komende tijd. ik weet zeker dat je het kunt en dat het helemaal goed gaat komen! Hopelijk zien we elkaar snel weer, ik zal deze verhaaltjes heeeel goed in de gaten houden hihi! tot snel liefie xxxxxxxxx

  • 22 Januari 2014 - 13:50

    Rian Claessens-Hebben:

    Rian,

    Heel veel plezier en succes met je stage in het buitenland. Het zal een geweldige ervaring zijn, dus lekker van genieten!

    Groetjes Rian uit Swolgen!

  • 22 Januari 2014 - 19:11

    Debbie:

    He Meis!
    Heel veel succes en vooral ook veel plezier in Spanje!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes Debbie

  • 22 Januari 2014 - 21:55

    Mie Van Rensch Rijksweg 6 Wellerlooi:

    hee miene knuffel
    een fijne tijd en veel plezier in spanje
    ik zal je iedere dag volgen via internet
    groetjes omie

  • 23 Januari 2014 - 08:15

    Nel:

    now meid nog ff en dan gut echt gebeure.
    tuurluk volge weej ow.
    net as Jesse.
    we kriege ut druk...hahaaa.
    tot ow volgende story.

  • 23 Januari 2014 - 11:46

    Carla Von Liebenstein:

    Dag Rian,


    Vanuit GIlde Opleidingen wens ik jou een SUPER leerzame stage!

    Goede Reis en veel plezier!

    Carla

  • 23 Januari 2014 - 13:38

    Maud:

    Heeeee rita veel plezier toitoitoi ga je missen!!! Zal vast heel leerzaam worden XXXXX we skype!

  • 24 Januari 2014 - 16:42

    Inge Veling:

    Hoi Rian,

    Heel veel plezier en een ontzettend leerzame stage toegewenst! Geniet er vooral van!!

    Groetjes Inge Veling

  • 24 Januari 2014 - 18:03

    Gerrie:

    Hoi Rian

    Kei goed van jou!! Heel veel succes en ik ga je volgen!

    Groetjes Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rian

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 11230

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 11 April 2014

Stage in Benidorm

Landen bezocht: